VEEL GESTELDE VRAGEN


Hoe weet ik dat MR mijn bestelling heeft ontvangen?

Direct na het plaatsen van je bestelling ontvang je per e-mail een bevestiging. 


Ik wil een artikel graag retourneren, wat moet ik doen?

Als een artikel om welke reden dan ook niet bevalt kan het artikel binnen 7 dagen aan ons geretourneerd worden. Ruilen & retourneren is mogelijk als aan de volgende voorwaarden is voldaan:

 

  • Mail ons binnen 3 dagen na ontvangst als je een product wil ruilen of retouneren.
  • Het product dient binnen 1 week weer in ons bezit te zijn. De kosten van de retourzending zijn voor rekening van de klant.
  • Alleen artikelen die gedragen of beschadigd zijn worden niet geaccepteerd.
  • Artikelen die exclusief voor een klant gemaakt zijn, kunnen niet geretourneerd worden.
  • Als je de aankoop in een andere maat wilt ontvangen of wil omruilen voor een ander artikel dan is dit uiteraard geen probleem. Geld terug kan helaas niet. Houd er rekening mee dat de verzendkosten en de risico’s van het retourneren voor eigen rekening zijn. Frankeer de verzending voldoende en stuur deze naar: 


              MR Maria Robles
              Hugo Poortmanstraat 5

              3404 AH IJsselstein

 

Wat zijn de kosten voor bezorging?

Alle genoemde prijzen op de website zijn in euros, inclusief  btw. 

De verzendkosten binnen Nederland bedragen € 6,95.

 

Wanneer heb ik mijn bestelling in huis?

Bestellingen worden zo snel mogelijk na betaling verzonden via PostNL.

Artikelen op maat gemaakt worden binnen 5-7 werkdagen geleverd. 


Ik woon niet in Nederland, is het dan mogelijk een bestelling te plaatsen?

Ja, ook vanuit het buitenland kunt u artikelen bestellen. De verzendkosten buiten Nederland bedragen € 12,95.

Pakket niet ontvangen?

Een pakketje met een Track & Trace code kun je volgen via PostNL. Heb je wel een verzendbevestiging ontvangen, maar komt het pakketje alsnog niet aan? Neem contact op met ons.

 

Heb je verder nog vragen?

Stuur je bericht naar info@mariarobles.nl